fredag den 5. februar 2010

Elefantbadning


Jeg sidder paa ryggen af det stoerste dyr, jeg har siddet paa i mit liv og hun begynder at gaa ud mod vandet. Jeg er lidt naervoes, selvom jeg har faaet at vide, at hun goer det hver dag.
Ude i vandet vender hun snablen imod mig og sproejter af al kraft. JEg hviner af fryd, det er fedt. Saa siger "driveren" noget, der minder om "ghum", som jeg genkender fra Bangla, som sove og rigtigt nok laegger dyret sig ned i vandet, saa jeg glider af. For at komme op igen maa jeg gribe fat i begge oerer og traede op paa snablen. FEDT!!!
Og det var bare en af de gode oplevelser, jeg havde i Chitwan nationalpark. Jeg havde ogsaa en fugletur, en elefantridtsafari osv, det skal proeves!
Desuden var det fedt, at tale med backpackere, der kunne alt fra tysk over godt engelsk til dansk og svensk.
Og det vart lidt fedt at finde ud af, at de syntes jeg var sej, fordi jeg ville vaere tre maaneder i Bangladesh alene. PS: Jeg er lige kommet ind uden problemer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar