mandag den 1. februar 2010

Visum

Saa har jeg visum her fra Nepal, det har vaeret lidt besvaerligt, men nu er der styr paa det!
I morgen kl. 7 morgen tager jeg afsted til royal chitwan nationalpark, hvor jeg skal besoege en landsby (Naa ja, det er jo ikke alle, der har muligheden for at vaere saa laenge i et land, at de faar en "hjemmelandsby", hvor bedstefar henter geden og hyggesnakker til en lige saa snart man kommer), paa safari med baade kano, gaaben og elefant (det bliver fedt!) plus det loese, saa nu stopper mine hyppige opdateringer, men jeg har det stadig godt.
En saerlig tak til alle, som har bedt for mig, Gud lytter
A special thanks to all, who prayed for mee, including Dhaka International Christian Church and the woman I met in Kathmandu. God is lissentning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar