lørdag den 13. februar 2010

Et lille hverdagsglimt

Endelig kom jeg op paa skolen igen. Det tog et par dage mere, end jeg havde regnet med, fordi jeg blev syg, men nu tror jeg jeg er rask. (Mandag var der ingen boern)
Men det var ikke kun mig, der havde savnet boernene. Jeg blev modtaget af henved 50 boern, der alle ville have min opmaerksomhed. Paa grund af en misforstaaelse var jeg for tidligt paa skolen, saa jeg taenkte hurtigt. Jeg fik boernene til at lave en cirkel (det foregik halvt paa engelsk, halvt paa bangla) og saa legede vi banke boef (monkey banana).
Det var dog ikke helt nemt, fordi halvdelen af de nye boern, der har vaeret der en maaneds tid ikke helt have forstaaet legen endnu, saa jeg maatte forklare en del paa bangla. Og ind imellem var der en eller flere, der broed ud af raekken for at loebe runden paa tidspunkter, hvor det ikke var helt reglementeret, saa naar halvdelen af cirklen loeber rundt og der pludselig kommer en ko gaaede (den er altsaa ret glad for den leg, det er ikke foerste gang jeg har problemer, fordi den vil varere med), saa endte det naturligvis med at Mahib (playclass) loeb lige ind i koen. Koen tog det ret roligt og Mahib blev hurtigt troestet med en haand at holde i, men jeg fik nu Shita til at flytte koen lidt...
Forresten har laerene helt selv afholdt playday, mens jeg har vaeret vaek. Jeg havde gjort to laerere ansvarlige for hver gang og de ville alle meget gerne fortaele mig, hvad de havde lavet, saa det er jeg stolt af dem for!

Ps. der er lagt et par billeder ud på tidligere indlæg på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar